Kutse kompetentsi kirjeldus

Tegevusnäitajad

1. Avalikkuse teavitamine oma eriala kutseõppe võimalustest, eriala ja kutsehariduse populariseerimine:
populariseerib erineval viisil oma eriala ja kutseharidust, sh korraldab koostöös kolleegidega õpetatavat eriala tutvustavaid sündmusi, levitab teavet oma kutseala kutseõppe võimaluste kohta.
2. Organisatsiooni kultuuri kujundamine:
osaleb organisatsiooni kultuuri kujundamise protsessis, tehes ettepanekuid selle arendamiseks ning lähtudes õppekasvatustöös organisatsiooni väärtustest.

2. Õppetegevuse kavandamine:

1) püstitab õppe eesmärgi lähtuvalt õppekava ja mooduli õpiväljunditest, arvestades võtmepädevusi ja eriala- ning üldõpingute lõimingut;
2) valib õpiväljunditest, sihtrühmast, õppija eripärast ja lõimingust lähtuvalt õppemeetodid;
3) valib õppetööks asja- ja ajakohase õppevara, lähtudes õpiväljunditest ja õppija eripärast, tagab õppematerjalide õigeaegse olemasolu vastavalt organisatsiooni töökorraldusele;
4) planeerib õpiväljunditest lähtuva, õppija eripära arvestava hindamismetoodika.
Allikas: Kutsestandard. Kutseõpetaja, tase 6. (2020). LINK

B.3.5 - Kutseõppe maine kujundamine

Tegevusnäitajad:

  1. Avalikkuse teavitamine oma eriala kutseõppe võimalustest, eriala ja kutsehariduse populariseerimine:
    populariseerib erineval viisil oma eriala ja kutseharidust, sh korraldab koostöös kolleegidega õpetatavat eriala tutvustavaid sündmusi, levitab teavet oma kutseala kutseõppe võimaluste kohta.
  2. Organisatsiooni kultuuri kujundamine: osaleb organisatsiooni kultuuri kujundamise protsessis, tehes ettepanekuid selle arendamiseks ning lähtudes õppekasvatustöös organisatsiooni väärtustest.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram