Kutse kompetentsi kirjeldus

Tegevusnäitajad

2. Õppetegevuse kavandamine:

1) püstitab õppe eesmärgi lähtuvalt õppekava ja mooduli õpiväljunditest, arvestades võtmepädevusi ja eriala- ning üldõpingute lõimingut;
2) valib õpiväljunditest, sihtrühmast, õppija eripärast ja lõimingust lähtuvalt õppemeetodid;
3) valib õppetööks asja- ja ajakohase õppevara, lähtudes õpiväljunditest ja õppija eripärast, tagab õppematerjalide õigeaegse olemasolu vastavalt organisatsiooni töökorraldusele;
4) planeerib õpiväljunditest lähtuva, õppija eripära arvestava hindamismetoodika.
Allikas: Kutsestandard. Kutseõpetaja, tase 6. (2020). LINK

B.3.2 - Õppimise ja õppija arengu toetamine

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram