1. Avalikkuse teavitamine oma eriala kutseõppe võimalustest, eriala ja kutsehariduse populariseerimine:populariseerib erineval viisil oma eriala ja kutseharidust, sh korraldab koostöös kolleegidega õpetatavat eriala tutvustavaid sündmusi, levitab teavet oma kutseala kutseõppe võimaluste kohta.
2. Organisatsiooni kultuuri kujundamine:
osaleb organisatsiooni kultuuri kujundamise protsessis, tehes ettepanekuid selle arendamiseks ning lähtudes õppekasvatustöös organisatsiooni väärtustest.
2. Õppetegevuse kavandamine:
1) püstitab õppe eesmärgi lähtuvalt õppekava ja mooduli õpiväljunditest, arvestades võtmepädevusi ja eriala- ning üldõpingute lõimingut; 2) valib õpiväljunditest, sihtrühmast, õppija eripärast ja lõimingust lähtuvalt õppemeetodid; 3) valib õppetööks asja- ja ajakohase õppevara, lähtudes õpiväljunditest ja õppija eripärast, tagab õppematerjalide õigeaegse olemasolu vastavalt organisatsiooni töökorraldusele; 4) planeerib õpiväljunditest lähtuva, õppija eripära arvestava hindamismetoodika.
Allikas: Kutsestandard. Kutseõpetaja, tase 6. (2020). LINK
B.3.5 - Kutseõppe maine kujundamine
Tegevusnäitajad:
Avalikkuse teavitamine oma eriala kutseõppe võimalustest, eriala ja kutsehariduse populariseerimine: populariseerib erineval viisil oma eriala ja kutseharidust, sh korraldab koostöös kolleegidega õpetatavat eriala tutvustavaid sündmusi, levitab teavet oma kutseala kutseõppe võimaluste kohta.
Organisatsiooni kultuuri kujundamine: osaleb organisatsiooni kultuuri kujundamise protsessis, tehes ettepanekuid selle arendamiseks ning lähtudes õppekasvatustöös organisatsiooni väärtustest.